
Тім Кук розповідає, що коли його призначили на посаду голови Apple, Стів Джобс сказав: “Я б не хотів, щоб ти питав, що б зробив би я на твоєму місці. Роби те, що вважаєш за правильне”. Повчання гідне, але наскільки воно допомогло компанії?
Здебільшого Apple сьогодні перебуває приблизно на тому ж рівні, як і за життя Джобса: ті самі основні продукти, майже ті самі ціни, ті самі орієнтири на простоту і функціональність.
Однак, якщо копнути глибше, можна виявити, що Кук дійсно прислухався до поради свого попередника на посту голови купертинського гіганта і змінив компанію так, як вважав за потрібне. Одним з значних кроків Тіма Кука стало збільшення витрат на благодійність.
Одним з перших кроків Тіма Кука в якості генерального директора стало збільшення благодійних пожертв від співробітників від Apple до $10 тис.
У 2012 р. Кук пожертвував $50 млн для Стенфордського госпіталю, половина пішла на будівництво нової будівлі, а решта – для будівництва дитячого госпіталю. Кук також розповів про участь Apple в Project RED. За його словами Apple виділила $50 млн для розвитку програми.
Project RED був створений компанією U2 під керівництвом Боно і Боббі Шрайвера з метою надання допомоги жінкам і дітям, хворим на ВІЛ/СНІД в Африці.
Apple поповнила список 15 компаній, які пожертвували по $500 тис. на програму боротьби з бідністю SF Gives, приєднавшись до таких компаній, як Google, LinkedIn і Zynga. Програма була запущена на початку березня цього року і є дітищем генерального директора Salesforce.com Марка Беніоффа та генерального директора Tipping Point Даніеля Лурі.
Мета програми – зібрати по $500 тис з 20-ти великих компаній (суму – $10 млн) і відправити всі гроші на місцеву благодійність.
За матеріалами: http://news.finance.ua/ua/~/1/0/all/2014/05/16/326022.