
Протягом 12 днів у грудні 2011 користувачам Facebook було не до сну. Компанія "Волмарт" (Walmart) запросила всіх небайдужих людей номінувати улюблені НКО і підвищити їхні шанси отримати грант.
Кожен із 12 днів благодійної кампанії був присвячений вибору НКО, які займаються вирішенням конкретної проблеми. Так, у перший день користувачі Facebook надсилали фотографії та короткі описи соціальних результатів і досягнень організацій, які прагнуть запобігти голоду. В результаті 25 НКО отримали гранти на загальну суму 130 000 доларів.
У наступні дні в центрі уваги опинилися організації, які допомагають літнім людям, надають тимчасове житло, теплі речі і одяг і т.д. В ході кампанії користувачі мережі Facebook номінували 5400 НКО, з яких Рада експертів Фонду Уолмарт (The Walmart Foundation) вибрав 145 переможців. Загальний грантовий пул склав 1,5 млн. доларів.
«Діяльність обраних НКО націлена на вирішення найбільш актуальних проблем, з якими зіштовхнулася сьогодні наша країна. Сприяти виконанню місій цих організацій – велика честь для нас», – зазначила директор фонду Джулі Геркі (Julie Gehrki). Усього в сезон зимових свят Фонд Уолмарт надав гранти на загальну суму 19 млн. доларів.