Український форум благодійників - Розвиваймо благодійність разом
Головна    Сектор благодійності    Приватна благодійність    Дослідження
 

СЕКТОР БЛАГОДІЙНОСТІ

Дослідження
ОПИТУВАННЯ
Публічний збір готівки (пожертви у скриньки): як припинити шахрайство?
МИ НА FACEBOOK

Індекс приватної філантропії BNP Paribas визначив ставлення до благодійності в чотирьох регіонах світу

26.02.2014  Автор: Український форум благодійників
Індекс приватної філантропії BNP Paribas визначив ставлення до благодійності в чотирьох регіонах світу

Вдруге банк  BNP Paribas Wealth публікує свій Індекс приватної філантропії, який заміряє та відображає залучення благодійників у чотирьох регіонах – Європі, Азії, Близькому Сході та, вперше, у США. Оцінки базуються на трьох основних критеріях – обсяг пожертв, інновації та зусилля філантропів з просування справ, які вони підтримують.

Індекс вираховується на основі дослідження 400 заможних осіб у чотирьох регіонах, кожна з яких володіє понад 5 млн. дол. інвестиційних активів.  Дослідження проводилося компанією Forbes Insights з жовтня по грудень 2013 року.

Індекс приватної філантропії BNP Paribas доповнюється звітом від Forbes Insights, що описує середовище дослідження та деталізує аналіз. Це глибше ілюструє особисті історії деяких найвідоміших філантропів світу. Цього року звіт особливу уваги приділяє важливості часу у філантропічній діяльності.

Основні напрямки благодійності. Серед основним напрямків благодійності у світі, респонденти з Європи, Азії та Близького Сходу називають охорону довколишнього середовища, в той час як у США домінує охорона здоров’я.

Близький Схід на США також виділяються підтримкою соціальних змін, як одного з трьох основних напрямків філантропії у світі.

Мотивація. Індекс показує, що мотивація філантропів, що взяли участь у дослідженні, відрізняється в чотирьох регіонах, і коріння цих відмінностей полягають у локальній історії і культурі.

-         У США та на Близькому Сході філантропів в першу чергу мотивують особисті зв’язки та досвід пов'язаний з певним напрямком. Це зазначили 22% та 29% респондентів відповідно у двох регіонах.

-         У Азії основний мотиватор, згаданий 19% респондентів, це бажання віддати щось суспільству у відповідь

-         У Європі альтруїстичне бажання допомогти іншим є основним мотиватором, згідно з відповідями 22% респондентів.

Час. Що стосується терміновості надання благодійної допомоги – 79% респондентів описують світові потреби у філантропії як „термінові” та „надзвичайно термінові”.

Щодо часових меж для досягнення результату:

-         на Близькому сході філантропи найбільш терплячі і мають далекосяжні очікування. Більше половини опитаних готові чекати понад 25 років на результати своєї благодійної діяльності.

-         Благодійникі у Азії, США та Європі прагнуть швидших результатів, до 10 років. Регіон, у якому найбільша частка респондентів, хоче вкластися у цей часовий відрізок – це Азія (69%).

Гроші. Збільшення обсягу коштів, призначених на благодійні ініціативи:

-         особиста відносна оцінка філантропом своїх статків може заохотити його віддавати більше на благодійність -  про це свідчать відповіді понад 50% респондентів у США та Азії і 72% на Близькому Сході.

-         У Європі картинка більш розмита, бо 40% стверджують, що сьогоднішній стан їх статків заохочує до зростання обсягів благодійності, в той час як така ж кількість респондентів відповіла, що їх сприйняття власних ресурсів підштовхує їх до скорочення обсягів благодійності.

Джерело: Forbes.com

Більш детально ознайомитися з результатами дослідження можна на сайті BNP Paribas Wealth Management

ДОДАТИ КОМЕНТАР
Також ви можете
+ Додати новину
 
 
ПІДПИСКА
на електронні видання Форуму
"Хроніки благодійності" та "ФІЛАНТРОскоп"
 
 
Оберіть, будь ласка, категорію підписувачів, до якої вас віднести:
  • Виділити всі
 
 
 
 
 
 
ЧЛЕНИ УКРАЇНСЬКОГО ФОРУМУ БЛАГОДІЙНИКІВ