Український форум благодійників - Розвиваймо благодійність разом
Головна    Послуги    Поширення інформації    "Абетка благодійності"
 

ПОСЛУГИ

"Абетка благодійності"
Блог Корисні ресурси
ОПИТУВАННЯ
28 листопада у світі відзначатимуть #GivingTuesday або #ЩедрийВівторок. Це день, коли люди благодіють. Як започаткувати традицію його проведення в Україні?
МИ НА FACEBOOK

Благодійність бізнесу: корисно для себе – ефективно для інших

09.05.2011  Автор: Український форум благодійників
Благодійність бізнесу: корисно для себе – ефективно для інших

Авторський колектив: А. Гулевська-Черниш, О. Мацібох, Д. Мурашко,  Д. Непочатова, Л. Паливода, Л. Сідєльнік, Ю. Щербініна, Л. Ярошенко.
Загальна редакція: А. Гулевська-Черниш, Д. Непочатова.
Науковий консультант: Л. Паливода, Ph.D.
Рецензенти:
М. Мінаков – доктор філософських наук;
Г. Лактіонова – доктор педагогічних наук.
Керівники проекту: Д. Непочатова, Л. Перковська.
Літературна редакція: Т. Ужун, Л. Ярошенко.
Дизайн: А. Гостева.
Коректура: Г. Коротич.
 

Благодійність бізнесу: корисно для себе – ефективно для інших. Інформаційно-методичний посібник. – К. : Книга плюс, 2009. – 152 с. ISBN 978-966-460-000-9. 

Посібник «Благодійність бізнесу: корисно для себе – ефективно для інших» надає можливість кожній компанії знайти свою відправну точку благодійності та прийняти свідоме рішення, внаслідок якого ефективніше використовуватимуться ресурси та час компанії, відбудуться якісні перетворення у громаді, в якій працює компанія, чи в українському суспільстві в цілому.

Цей посібник має структуру путівника та спрямований на реалізацію ідей у практичні дії. Він створений таким чином, щоб компанії та їхні співробітники могли вивчати та на практиці користуватися підручником.

По-перше, це путівник, що знайомить із основними підходами до організації та здійснення програм корпоративної філантропії. За його допомогою можна пройти через поетапний процес створення стратегії корпоративної філантропії компанії, яка базуватиметься на мотивації, інтересах, можливостях, очікуваннях та завданнях компанії.

По-друге, він може стати у нагоді для обрання найбільш зручних та ефективних для компанії засобів благодійництва. Чи має компанія в бюджеті кошти, виділені на благодійність? Чи складають товари та послуги основний ресурс компанії? Чи найцінніше для компанії - співробітники, готові поділитися своїм часом? Аналіз власних ресурсів та можливостей допоможе обрати найзручніший спосіб благодійництва.

По-третє, в даному посібнику наводяться практичні рекомендації з досвіду українських компаній щодо планування, реалізації та оцінки ефективності власних благодійних програм. Практика українських компаній представлена у вигляді коротких ілюстрацій до теоретичного матеріалу, а також у вигляді розширеного опису ключових кейсів наприкінці кожного розділу.

Додатки наприкінці видання містять корисні посилання на веб-сайти, літературні джерела та інші інформаційні ресурси, які, з одного боку, були використані під час підготовки даного посібника, а з іншого — є додатковими можливостями для подальшого поглиблення знань із різних аспектів корпоративної філантропії.

Над підготовкою даного посібника працювала група експертів, кожний з яких має свій унікальний досвід у розробці та реалізації благодійних та соціальних програм. Автори дуже сподіваються, що в залежності від інтересів та амбіцій кожна компанія знайде власний шлях ефективної благодійності.

Із друкованою версією посібника можна ознаймитися в Інформаційно-консультаційному центрі з питань благодійності.

ДОДАТИ КОМЕНТАР
Також ви можете
+ Додати новину
 
 
ПІДПИСКА
на електронні видання Форуму
"Хроніки благодійності" та "ФІЛАНТРОскоп"
 
 
Оберіть, будь ласка, категорію підписувачів, до якої вас віднести:
  • Виділити всі
 
 
 
 
 
 
ЧЛЕНИ УКРАЇНСЬКОГО ФОРУМУ БЛАГОДІЙНИКІВ
{* *}