IX щорічна Міжнародна конференція Українського форуму благодійників

Найпотужніший захід у сфері благодійності і соціальних ініціатив бізнесу!

Соціальна інновація - нове рішення соціальної проблеми:

ефективніше,

дієвіше,

стійкіше,

простіше. 

Про соціальні інновації за 100 секунд

Експерти

Джеф Керрол, США

Віце-президент організації Humanim

Детальніше

Гіоргі Бобгіашвілі, Грузія

Агентство з розвитку державних сервісів, Міністерство Юстиції Грузії

Детальніше

Світлана Панаіотіді

Державний уповноважений Антимонопольного комітету України

Детальніше

Ігор Новіков

Посол Singularity University в Україні

Детальніше

Даша Заривна

CEO Charitum

Детальніше

Іванна Коберник

Радник міністра освіти і науки України, співзасновниця ГО "Батьківський контроль"

Детальніше

Анна Гулевська-Черниш

Директор Українського форуму благодійників

Детальніше

Андрій Нагірняк

Керівник Відділу соціальних питань Патріаршої курії УГКЦ, віце-президент МБФ «Карітас України», Україна

Детальніше

Ігор Скляревський

Засновник громадської ініціативи "Агенти змін"

Детальніше

Арсеній Фінберг

Детальніше

Ірина Соловей

Президентка громадської організації «Garage Gang»

Детальніше

Пер Клінгвельд, Швеція

Співзасновник Just Arrived

Детальніше

Аліна Носенко

Директор Фонду Кличко

Детальніше

Деміан Хаттон, Великобританія

Засновник та керуючий директор InFocus

Детальніше

Ніклас Вальберг, Швеція

Виконавчий директор Форуму соціального підприємництва

Детальніше

Діана Лапкіс, Латвія

Директор Міжнародного акселератора соціального підприємництва New Door Riga

Детальніше

Дежан Докузовскі, Македонія

UNDP Македонія

Детальніше

Стефані Моріно Тарпін, США

Виконавчий директор Pact Ventures

Детальніше

Дмітрій Білан, Молдова

Керівник дослідницьких програм Moldova Innovation Lab (MiLab)

Детальніше

Ольга Руднєва

Виконавчий директор фонду АНТИСНІД

Детальніше

Ірина Гуцал

Директор Української біржі благодійності

Детальніше

Сесілія Тувессон, Швеція

Співзасновниця CharityFit

Детальніше

Наталія Ємченко

Член опікунської ради Гуманітарного штабу Ріната Ахметова

Детальніше

Анастасія Рінгіс

журналіст

Детальніше

Роберт Пасіко, Хорватія

UNDP Ховатія

Детальніше

Ігор Степанов

Засновник компаній Sicore та Stepanov, Української асоціації візуальної індустрії

Детальніше

Іра Славінська

Президент ВМГО “Асоціація молодих донорів України”, засновниця проектів ДонорUA та uDonors

Детальніше

Анна Жарова, Ізраїль

Директор із міжнародних комунікацій New Door

Детальніше

Зузана Заланова, ООН

Координатор програми волонтерів ООН в Україні

Детальніше

Михайло Богомольний, Ізраїль-Латвія

Засновник акселератору соціальних підприємств New Door, Латвія

Детальніше

Альона Калібаба

CEO "Часопису"

Детальніше

Ірина Рубіс

CEO Ekonomika Communication Hub

Детальніше

Ігор Найда

HR-директор Міжнародної спеціалізованої фармацевтичної Корпорації «Юрія-Фарм»

Детальніше

Юрій Филюк

Співзасновник та керівник платформи "Тепле Місто"

Детальніше

Анна Уварова

Засновник та координатор благодійного магазину «Ласка»

Детальніше

Лада Булах

Директор БО «100% життя. Київський регіон»

Детальніше

Максим Ніколаєвський

Керівник проекту "IDP Business School"

Детальніше

Олександр Славський

Програмний директор Impact Hub Odessa

Детальніше

Ольга Щетініна

Голова правління Української Асоціації Оцінювання

Детальніше

Юрій Лопатинський

Засновник соціального підприємства «Горіховий дім»

Детальніше

Ірина Литовченко

Директор зі зв'язків з громадськістю та державними органами, співзасновник БФ "Таблеточки"

Детальніше

Анастасія Леухіна

Ініціатор кампанії #пустіть в реанімацію

Детальніше

Оксана Липська

начальник відділу підтримки муніципальних ініціатив Новоград-Волинської міської ради

Детальніше

Cергій Гаргат

Керівник громадської організації «Центр підтримки та розвитку реформ»

Детальніше

Програма

"Соціальні інновації, що сколихнули світ"

Що таке соціальна інновація? Сучасні тренди розвитку соціальних інновацій у світі. Успішні соціальні інновації, втілені організаціями громадянського суспільства.

Спікери

Джеф Керрол, СШАВіце-президент організації Humanim

«Четвертий сектор: нова мильна бульбашка чи реальність?»

Ще донедавна експерти поділяли суспільство на три основні сектори: державний, приватний та громадський. Проте наразі у світі спостерігається новий тренд — поява так званого четвертого сектору, основна мета якого заробити кошти, але витратити їх не на власні потреби, а спрямувати на розв'язання актуальних соціальних викликів. Цей сектор намагається поєднати традиційні та інноваційні підходи як до ведення бізнесу, так і до пошуку шляхів вирішення соціальних проблем.

Питання для обговорення:

1. Четвертий сектор — це міф (яскрава обгортка, новий популістичний мем) чи реальність (практика, доведена досвідом)?

2. Чи спроможні неприбуткові організації самостійно генерувати та впроваджувати інновації? Що їм для цього потрібно або чого їм бракує?

3.Чи спроможні держава або бізнес самостійно ефективно розв'язувати соціальні проблеми, використовуючи нетрадиційні, інноваційні рішення?

4. Яким чином державі, бізнесу та громадянському суспільству досягти спільної візії щодо розв'язання соціальних викликів? Чи потрібно це?

Анастасія Рінгіс

Спікери

Юрій ФилюкСпівзасновник та керівник платформи "Тепле Місто"

Михайло Богомольний, Ізраїль-ЛатвіяЗасновник акселератору соціальних підприємств New Door, Латвія

Стефані Моріно Тарпін, СШАВиконавчий директор Pact Ventures

Ірина РубісCEO Ekonomika Communication Hub

"Голос благодійності"

Вручення відзнак «Голос благодійності» журналістам, що сприяють розвиткові благодійності в Україні: пишуть, говорять і показують роботу благодійних організацій і волонтерів, аналізують тенденції у цій сфері, ставлять гострі запитання, розслідують, мотивують жертвувати відповідально і осмислено. 

ГОЛОСИ БЛАГОДІЙНОСТІ 2017

Інкубаційні та акселераційні програми — перший крок до успіху

Будь-яка соціальна інновація починається з ідеї. Щоб вона втілилась в життя важливий експертний поштовх. Сьогодні такий поштовх можна отримати в різноманітних інкубаційних та акселераційних програмах. Це — нові освітні технології для соціальних та бізнес стартапів. Про те як вони працюють та яким чином в ній можна взяти участь поділяться досвідом експерти з Швеції, Латвії та України.

Питання для обговорення:

1. Як обрати оптимальну акселераційну / інкубаційну програму та як туди потрапити?

2. Чи варто йти до бізнес-інкубаторів чи бізнес-акселераторів із соціальним стартапом?

3. Де соціальній інновації здобувати коуч-підтримку на різних етапах розвитку?

 

Олександр Славський

Спікери

Станіслав ЛячинськийДиректор Програмної ініціативи Громадські ініціативи нової України

Ніклас Вальберг, ШвеціяВиконавчий директор Форуму соціального підприємництва

Діана Лапкіс, ЛатвіяДиректор Міжнародного акселератора соціального підприємництва New Door Riga

Альона КалібабаCEO "Часопису"

Максим НіколаєвськийКерівник проекту "IDP Business School"

Соціальні підприємства України – аналізуємо досвід

Під час сесії представники проекту USAID RESPOND представлять досвід з розвитку соціальних підприємств на базі ВІЛ-сервісних неурядових організацій.

Дискусія базуватиметься на представленні двох успішних кейсів розвитку соціальних підприємств на базі БО «100% життя. Київський регіон» та БО «БТ «Мережа ЛЖВ» м. Кривий Ріг. Під час панельної дискусії міжнародні та національні експерти та практики обговорять місію та цінності соціальних підприємств, фактори розвитку соціального підприємництва в Україні – законодавство, пільгове кредитування, донорська підтримка, дієві партнерства на основі спільних цінностей.

Питання для обговорення:  

1. Чи можуть сьогодні соціальні підприємства забезпечити стале функціонування громадських та благодійних організацій?

2. В чому основна цінність соціальних підприємства, заснованих на базі неурядової організації?

3. Якими є фактори розвитку соціального підприємництва в Україні: освітні програми, адвокація, преференції від держави, ефективна комунікація, створення професійних асоціацій та мереж?

Проект RESPOND:

Соціальне підприємство "Миті":

Олена Герасимова

Спікери

Джеф Керрол, СШАВіце-президент організації Humanim

Юрій ЛопатинськийЗасновник соціального підприємства «Горіховий дім»

Стефані Моріно Тарпін, СШАВиконавчий директор Pact Ventures

Лада БулахДиректор БО «100% життя. Київський регіон»

Елла СоколюкДиректор БО «БТ «Мережа ЛЖВ»

Анна УвароваЗасновник та координатор благодійного магазину «Ласка»

Як започаткувати соціальне підприємство: досвід Швеції , Латвії та України

2016 року уперше в Україні проведено міжнародну школу соціального підприємництва SE Lab за підтримки латвійських і шведських експертів. 14 випусників Школи зараз запускають свої соціальні стартапи і готові поділитися першим досвідом. Цікавинкою секції стане презентація унікального новоствореного соціального підприємства Швеції, спрямованого на працевлаштування сирійських біженців.

Питання для обговорення:

1. Соціальне підприємство: з чого почати?

2. Як скласти бізнес-план і де знайти перші інвестиції?

3. Як не опустити руки за перших труднощів?

Анна Жарова, Ізраїль

Спікери

Випускники SE LabМіжнародна школа соціального підприємництва

Пер Клінгвельд, ШвеціяСпівзасновник Just Arrived

Анна Гулевська-ЧернишДиректор Українського форуму благодійників

Інноваційні лабораторії: інструмент втілення нових рішень

Розвиток соціальних інновацій на пострадянському просторі відстає від західного, оскільки дух підприємництва та ініціативність десятиліттями пригнічувалися радянською владою. Розуміючи це, ПРООН (UNDP) підтримує діяльність інноваційних лабораторій на базі урядів у Грузії, Молдові, Вірменії та в окремих містах України на базі органів місцевої влади. Завдання таких лабораторій — знаходити і підтримувати інноваційні ідеї, проекти і активістів, здатних генерувати соціальні інновації.

Питання для обговорення:

1. Яким чином побудована робота інноваційних лабораторій?

2. Які вже є результати роботи інноваційних лабораторій?

3. Які проекти підтримали інноваційні лабораторії в Україні, і як звернути їхню увагу на ваш соціальний стартап?

 

Олена Урсу

Спікери

Гіоргі Бобгіашвілі, ГрузіяАгентство з розвитку державних сервісів, Міністерство Юстиції Грузії

Дмітрій Білан, МолдоваКерівник дослідницьких програм Moldova Innovation Lab (MiLab)

Аліна НосенкоДиректор Фонду Кличко

Cергій ГаргатКерівник громадської організації «Центр підтримки та розвитку реформ»

Оксана Липськаначальник відділу підтримки муніципальних ініціатив Новоград-Волинської міської ради

Зузана Заланова, ООНКоординатор програми волонтерів ООН в Україні

Як працюють агенти змін у поширенні інновацій

Зміни не відбуваються самі собою: повинні бути харизматичні провідники, які повірять в ідею і заразять нею інших. Уже нині в Україні ми маємо приклади, коли ініціатива однієї людини змінює спосіб життя сотень і тисяч, і навіть впливає на велику політику.

Питання для обговорення:

1. Провідниками народжуються чи стають?

2. Якими якостями слід володіти агентам змін в українських реаліях?

3. Як впливати на владу і громаду та не вигоріти?

Ірина Соловей

Спікери

Іванна КоберникРадник міністра освіти і науки України, співзасновниця ГО "Батьківський контроль"

Арсеній Фінберг

Олеся БолотКоординатор проектів міжнародного благодійного фонду «Ізоляція»

Іра СлавінськаПрезидент ВМГО “Асоціація молодих донорів України”, засновниця проектів ДонорUA та uDonors

Ігор СкляревськийЗасновник громадської ініціативи "Агенти змін"

“Анатомія нестандарних рішень у соціальній сфері”

Зазвичай одну й ту ж соціальну проблему намагаються розв'язати паралельно кілька організацій. У кожної свої підходи та бачення. Однак одні досягають успішних результатів, а для інших їхня діяльність залишається нескінченим процесом. Офіс UNDP в Македонії розробив методику “позитивної девіації”, яка дозволяє проаналізувати різні підходи до вирішення того чи іншого завдання та визначити найбільш оптимальні рішення, що можуть привести до успіху.

Питання до обговорення:

1. Як ефективно проаналізувати досвід вирішення тієї чи іншої проблеми?

2. Як обрати власну стратегію?

3. Як побудувати свій успіх на поразках інших?

 


Спікери

Комунікуємо інноваційно

Досвід показує: сьогодні виграє той, хто говорить про себе більше, голосніше і цікавіше за інших. Якою б потрібною не була ваша інновація, вона не знайде підтримки, доки про неї не почнуть говорити. В інформаційному суспільстві питання ефективних комунікацій — на першому плані.

Питання для обговорення:  

1. З ким створювати та як комунікувати інноваційні рішення?

2. Які форми та канали комунікацій для створення та поширення соціальних інновацій є найбільш ефективними?

3. Як розповісти про себе сучасними засобами сторітелінгу?

 

Презентація Оксани Тукалевської

Олеся Бондар

Спікери

Ірина КолковськаКоординаторка грантових програм Українського жіночого фонду, інфокампанія “Невидимий батальйон”

Оксана ТукалевськаМаркетинг та PR медіакомпанії Ekonomika+, Україна

Анастасія ЛеухінаІніціатор кампанії #пустіть в реанімацію

Оцінюємо вплив інноваційно

Соціальні інновації потребують не менш інноваційних підходів до оцінки соціального впливу, адже саме вплив доводить інноваційність ідеї. Чи працюють стандартні методики оцінки в галузі соціальних інновацій? Чи можна, не вдаючись в економічні формули та фінансові моделі, оцінити довгостроковий ефект інновацій?

Питання для обговорення:

1. Як оцінити свій соціальний вплив та які існують критерії оцінки впливу соціальних інновацій?

2. Чи варто вимірювати вплив соціальним стартапам, чи це стосується вже стійких інноваційних рішень?

3. Де та як обрати найзручніші інструменти оцінки впливу?

Ольга Щетініна

Спікери

Деміан Хаттон, ВеликобританіяЗасновник та керуючий директор InFocus

Ніклас Вальберг, ШвеціяВиконавчий директор Форуму соціального підприємництва

Стратегуємо інноваційно

Запорука ефективної реалізації будь-якого проекту залежить від обраної стратегії. Однак в дорозі ми втрачаємо вектор, наші позиції слабшають, втрачається мотивація і часто ми не реалізуємо те, що було розпочато, або реалізуємо не так, як думали. Які правила вибору стратегії диктує нам сучасний світ? Як утримувати генеральну лінію, коли на тебе звалюються тисячі викликів? Які інноваційні інструменти при визначенні стратегії допоможуть побачити свої сильні і слабкі місця? І взагалі, чи потрібна стратегія сьогодні?

Питання до обговорення:

На що спертися при визначенні стратегії проекту?

Як легко й граючи зробити діагностику, залучаючи при цьому команду в процес?

Як утримувати генеральну лінію в шляху до своїх цілей?

Ризики, які варто знати.

Результати, які можна отримати і до яких варто прагнути.

PresentationStategySection

Спікери

Ігор СтепановЗасновник компаній Sicore та Stepanov, Української асоціації візуальної індустрії

Залучаємо ресурси інноваційно

Для впровадження будь-яких інновацій потрібні ідеї та… ресурси. Дуже часто ми стикаємось із ситуацією, коли ідея так і залишається нереалізованою за браком ресурсів. Оскільки суспільство розвивається сьогодні дуже динамічно, то й підходи до залучення ресурсів теж змінюються.

 

Питання для обговорення:

1. Які нові інструменти сьогодні використовуються організаціями для залучення ресурсів?

2. Які нові навички слід  розвивати в організації аби фандрейзинг став успішним?

 

Ірина Гуцал

Спікери

Ольга РуднєваВиконавчий директор фонду АНТИСНІД

Світлана ПанаіотідіДержавний уповноважений Антимонопольного комітету України

Даша ЗаривнаCEO Charitum

Ірина ЛитовченкоДиректор зі зв'язків з громадськістю та державними органами, співзасновник БФ "Таблеточки"

Інтегруємо ВПО і біженців інноваційно

Проблема майже 2 млн внутрішньо переміщених осіб стоїть в Україні надзвичайно гостро вже протягом трьох років. Західна Європа тим часом переживає цивілізаційній злам, пов'язаний із масштабною міграцією біженців. В обох випадках люди тікають від війни і смерті. В обох випадках вони зіштовхуються з трьома проблемами: стрес; необхідність усе починати з нуля і задовольняти базові потреби; настороженість і навіть вороже ставлення громад, які приймають.

Яким чином допомогти успішно інтегруватися переселенцям та біженцям за допомогою новітніх технологій? Про це ділитимуться досвідом експерти з Хорватії, Швеції та України.

Питання для обговорення:

1. Яким чином проблеми біженців призвели до створення нових технологічних рішень щодо їх соціалізації та працевлаштування (на досвіді Швеції)?

2. Яким чином залучати альтернативні фінанси та краудфандингові механізми для підтримки запуску нових приватних підприємств серед біженців та переміщених осіб (на досвіді Хорватії та України)?

3. Чи може допомога ВПО стати поштовхом для соціальних інновацій в інших сферах?

Тетяна Гузик

Спікери

Наталя МалютінаЛокальний координатор проектів для ВПО від OFDA/CRS, Карітас Харків

Роберт Пасіко, ХорватіяUNDP Ховатія

Пер Клінгвельд, ШвеціяСпівзасновник Just Arrived

Віра ПрофазіМенеджер проектів ПРООН (UNDP), Україна

Цінності чи лідери: за ким/чим йти?

Щоб інновації стали частиною нашого життя, їх повинні запроваджувати харизматичні лідери. Однак не всі лідери керуються цінностями зі знаком “+”.  А справжні гуманістичні цінності не завжди знаходять потужних провідників, які підхоплять їх, втілять у життя та надихнуть інших. На що нам слід орієнтуватися та кого шукати?

Питання для обговорення:   

1. Що є важливіше для досягнення змін : цінність чи лідер?

2. Як згуртувати лідерів навколо цінності?

3. Яким чином соціальні активісти, філантропи, соціальні підприємці та інноватори пропагують нові форми лідерства, впливають на формування порядку денного та за допомогою соціальних інновацій  створюють нові форми участі у досягненні соціального впливу?

Спікери

Андрій НагірнякКерівник Відділу соціальних питань Патріаршої курії УГКЦ, віце-президент МБФ «Карітас України», Україна

Ігор НовіковПосол Singularity University в Україні

Наталія ЄмченкоЧлен опікунської ради Гуманітарного штабу Ріната Ахметова

Ігор НайдаHR-директор Міжнародної спеціалізованої фармацевтичної Корпорації «Юрія-Фарм»

Партнери

Місце

Nivki Hall

Київ, проспект Перемоги, 84